суботу, 10 січня 2015 р.

Відвідувачам

                  
                   Шановний відвідувачу!
         Я вдячна за те, що Ви завітали на мій блог.
Тут ви можете знайти корисну інформацію про образотворче мистецтво, методику його викладання, коснпекти уроків, учнівські та мої напрацювання.
Переглянути фотогалереї малюнків, композицій, світлин подій зі шкільного життя.
Буду рада почитати відгуки, обговорити мої матеріали, обмінятися досвідом.
Сподіваюся, що ви знайдете на блозі щось корисне для роботи та приємне для душі.
 

З повагою Віра Максимчук


4 коментарі:

  1. Блог Максимчук Віри, на мою думку, є дуже цікавим кожній свідомій людині, яка цікавиться мистецтвом (і вчителям, і дітям, і їхнім батькам); з даних публікацій ми можемо почерпнути для себе багато корисної інформації, яка допоможе комусь у навчанні, комусь у роботі або ж просто для загального розвитку. Мені надзвичайно сподобався цей блог, раджу заглянути сюди кожному і поринути у мистецтво, забувши хоч на годинку про рутинні справи.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за затрачений час на підбір матеріалів та оформлення. Блог містить багато цікавої і корисної інформації. Бажаю подальших успіхів!!!

    ВідповістиВидалити